S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

01;13

Ja, jag vet jag borde sova nu med jag tänker så sjukt mycket så det går inte!! Och det bra e att jag bara tänker på dåliga saker....känner mig så sjukt deprimerad, Vet inte riktigt varför.... Eller jo men orka skriva de liksom. Idag när vi kom hem från Rättvik så var jag på skit ba humör men nu nej.... Asså hatar att jag allltid ska tänka så mycket när jag igentlige ska sova! Men orka skriva mer om det nu.
 
iallefall imoegon...Eller idag* så hade jag tänkt att ligga och sova hela dagen och bli en fet liten köttbulle men... Sen kom jag på att tove skulle komma. Så då kan jag inte bli en köttbulle... Eller jag kan om jag vill med det blir inte så roligt för tove. Haha..
 
Aja men ska försöka sova nu, GODnatt!
 
Blev en gammal instagram bild i detta inlägg och som vanligt dålig kvalite XD
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: