S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Bilder ifrån igår, Vad som händer idag, Osv

Idag är det så sjukt fint väder, mycket bättre väder än igår. Igår så var det värkligen jätte roligt, Vi spelade fotboll, Grillade och ba hängde med släkten.  När vi kom hem på kvällen så vart det film med hela familjen, Eller okej... Pappa var inte med men aja.
 
Idag så ska jag bara vara hemma och chilla ute i der bästa vädet. Vi får se om jag kanske går ner o badar, Med det brukar alldrig bliav. Även fast jag bor jätte nära sjön men ändå.. haha jag kanske bor 800Meter ifrån sjön och det tar inte mer än 3Minuter och gå.. haha Jag har bara varit där några få gånger i sommar. Är ni lika dåliga som mig på att gå och bada på sommaren? haha..
 
Ledson för dålig kavlite.(Biderna e ifrån igår.) Haha frästen jag åt en godis igår så jag fick en jätte blå tunga, Haha!!
 
KRAM
 
 
 
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: