S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Rättvik.. osv

Hejsan nu har jag nyss kommit hem ifrån rättvik, Jag, Mamma, Pappa och Alex va och köpte glass och gick på långbryggan. Det var så sjukt mycket folk i Rättvik, För att nästa veckan så är det classic car week. ( Om ni inte vad vad det är så googla.) Frästen någon som ska dit?
 
Nu sitter jag och äter vindruvor, Kikar, Typ halvsover osv.. Känner att mitt liv e sjukt jobbigt just nu... Haha!
 
Idag så har jag faktiskt badat!! Känner mig sjukt duktig. Badade med Alexsander, Samuel och min kusiner typ.. Vi gick ner och badade efter vi hade spelat fotboll.. Eller dom* hade  spelat fotboll kolade fakiskt på.
 
 

olivia ♡ - mode, foto & vardag.
28 Juli, 2013 - 22:13 / BLOGG: http://olivias.webblogg.se

så fin design!

Svar: tack så mycket :D
NATHALIE


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: